Scroll images by bigoo.ws

DEMI MASA

Demi masa. Sesungguhnya manusia benar-benar berada dalam kerugian. Kecuali orang-orang yang beriman dan mengerjakan amal saleh dan nasihat menasihati supaya mentaati kebenaran dan nasihat menasihati supaya menetapi kesabaran.

LAJNAH DPPKJ
KENALI PAS
PEMIMPIN KRISTIAN MENUNJUKKAN SOKONGAN KEPADA ISRAEL
Tuesday, September 26, 2006
Persidangan Tahunan Ketiga Pemimpin Kerajaan Kristian yang dianjurkan oleh Knesset's Christian Allies Caucus (KCAC) dan ditaja oleh "All Nations Convocation" akan bermula pada hari Rabu, 27 September 2006 jam 13:00 di Dewan Anggota Knesset.

Seramai lima puluh ahli politik Kristian dari Eropah, Amerika Selatan, Asia dan Afrika akan menyertai anggota Knesset dari seluruh spektrum politik bagi mengisytiharkan sokongan mereka terhadap negara haram Israel dan kepimpinannya.

KCAC mengeluarkan kenyataan yang berbunyi, "Merujuk kepada peperangan Israel ke atas Hizbullah baru-baru ini, delegasi anggota parlimen, semator dan menteri antarabangsa mendapati bahawa adalah penting untuk menyokong kepimpinan Israel dalam forum ini. Peristiwa tersebut merupakan peluang bagi anggota-anggota Knesset dan anggota parlimen dari seluruh dunia untuk bersatu, menyambung dan meneruskan hubungan spiritual dan menguatkan nilai asas dan warisan yang dapat menyatukan mereka.

"Pemimpin dari kedua-dua fahaman agama itu akan berbincang cara untuk menyatukan Kristian dan Yahudi agar kedua-duanya dapat menghadapi golongan radikal Islam abad ke 21 ini," kata organisasi tersebut.

Knesset Christian Allies Caucus bagi Parlimen Israel, di tubuhkan dalam tahun 2004, bertindak sebagai kausus multi-partisan yang terdiri dari 12 Anggota Knesset dari pelbagai aliran politik. Badan ini berkerja untuk membuka talian terus dan formal diantara Anggota Knesset Israel dan Pemimpin Kristian seluruh dunia.
posted by jasindaily online @ 8:03 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
DPPKJASIN

Name: jasindaily online
Home: Jasin, Melaka, Malaysia
About Me: Di bangunkan pada bulan April 2005
See my complete profile
CORETAN YANG LALU
ARKIB JASNIDAILY
POWERED BY

Free Blogger Templates

BLOGGER

© 2005 Info Template by Isnaini Dot Com