Scroll images by bigoo.ws

DEMI MASA

Demi masa. Sesungguhnya manusia benar-benar berada dalam kerugian. Kecuali orang-orang yang beriman dan mengerjakan amal saleh dan nasihat menasihati supaya mentaati kebenaran dan nasihat menasihati supaya menetapi kesabaran.

LAJNAH DPPKJ
KENALI PAS
SIASAT HARTA KHAIRY
Wednesday, July 26, 2006
Di dalam kemelut yang berlaku antara Tun Mahathir & Pak Lah, kita tidak boleh abaikan gelagat kuncu kuncu Pak Lah terutama menantunya Khairy, Kalimullah dll. Pernahkah isu keahlian Khairy sebagai ahli UMNO disiasat sebelum menjadi calon naib ketua pemuda UMNO? Pernahkah ada pihak yang menyarankan supaya harta Khairy disiasat?

Nazri pula mengambil kesempatan untuk mencari populariti dengan cuba hendak menjadi HANG TUAH di zaman moden tanpa
mencerminkan dirinya dahulu !!!!( KLIK DISINI UNTUK SELANJUTNYA ) Menteri menteri yang menjadi PAK TURUT... ibarat kata pepatah SOKONG MEMBAWA REBAH... TERSUNGKUR KE TANAH LARI LINTANG PUKANG!!!

Bagus juga TUN MAHATHIR mengeluarkan komen-komen yang ada kebenaran. Kalau tiada angin, masa kan pokok bergoyang!!!


Persoalan nya sampai bila Pak Lah nak berdiam diri??? Di mana konsep ISLAM HADARI? Saya masih ingat lagi kata pepatah dari Pak Lah yang disiarkan di TV saban hari. "AKU BUKAN CARI HARTA BERKARUN KARUN". Tetapi menantu nya bagaimana??? Sekurang kurang anak anak Tun Mahathir tidak terlibat langsung didalam pentadbiran semasa Tun Mahathir menjadi PM.
posted by jasindaily online @ 6:10 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
DPPKJASIN

Name: jasindaily online
Home: Jasin, Melaka, Malaysia
About Me: Di bangunkan pada bulan April 2005
See my complete profile
CORETAN YANG LALU
ARKIB JASNIDAILY
POWERED BY

Free Blogger Templates

BLOGGER

© 2005 Info Template by Isnaini Dot Com