Scroll images by bigoo.ws

DEMI MASA

Demi masa. Sesungguhnya manusia benar-benar berada dalam kerugian. Kecuali orang-orang yang beriman dan mengerjakan amal saleh dan nasihat menasihati supaya mentaati kebenaran dan nasihat menasihati supaya menetapi kesabaran.

LAJNAH DPPKJ
KENALI PAS
APAKAH LUBNAN MENJADI IRAQ KEPADA ISRAEL???
Tuesday, August 01, 2006
Banyak tanda menunjukkan Perdana Menteri Israel Ehud Olmert yang merupakan seorang anggota Freemason sedang mematuhi arahan pengawal Illuminati dan melakar arah tuju Israel untuk menghala laluan yang menyakitkan kalau bukan arah kemusnahannya. Pertanda itu termasuk beberapa perkara berikut:

1) Untuk memajukan "Peperangan Tamadun," pemimpin derhaka Israel telah dengan sengaja menyemarakkan dan menyatukan umat Islam yang seramai 1.2 bilion. Tindakan Olmert adalah bertujuan untuk terus memperlekeh Israel, seperti mana Bush telah menghina Amerika Syarikat. Inilah sebabnya kubu pemantau PBB dimusnahkan, belerang putih digunakan sebagai bom, dan serangan dilakukan untuk memusnahkan ambulans dan orang awam, yang terakhir di Qana pada hari Ahad lepas. Sifat kehaiwanan Israel ternyata bertujuan untuk menarik penglibatan Syria dan Iran untuk sama berperang. Dari segi akhlak, inilah yang mencemar dan menjebak golongan Israelis yang pro-peperangan dan begitu juga para penyokong mereka di Amerika serta penyokong yahudi untuk menghala ke jurang malapetaka

2) Kemusnahan Lubnan tidak boleh diwajarkan secara mudah mengikut alunan konflik yang ada setakat ini. Jumlah askar Israel dan orang awamnya yang dibunuh oleh Hezbollah sejak Israel keluar daripada Lubnan pada Julai 2000 tidak pun melebihi 25 orang. Tambahkan 10 orang yang terbunuh ataupun tertangkap pada 12 Julai 2006, jumlahnya hanya 35 orang. Secara purata itu pun tidak sampai enam orang selama setahun, Saya tidak dapat mencari sebarang kematian yang dicetuskan oleh roket Katyusha yang dilepaskan oleh Hezbollah ke atas Utara Israel sepanjang tempoh ini. Harus diingat semua ini membabitkan wilayah yang tidak dilepaskan oleh Israel dan provokasi d kedua pihak ("Hezbollah terrorist attacks since May 2000," Jewish Post, Winnipeg July 26,2006) Pada 29 Januari 2004, Israel telah membebaskan 400 banduan Arab secara bertukar dengan seorang peniaga Israel dan tiga mayat askar Israel. Memang terdapat pertukaran lain yang menyebabkan satu 'precedent' (pembuka jalan) untuk Hezbollah menculik 2 orang askar Israel pada 12 Julai. Tindak balas Israel yang menggila itu adalah satu percaturan oleh seorang pemain yang tidak kelihatan dalam satu percaturan yang lebih besar.

3) Condoleeza Rice berkata bahawa peperangan itu adalah sebahagian "keperitan yang lahir daripada Timur Tengah yang baru." Bagaimana gerangannya senario kelahiran ini?

Apakah Iran meledakkan nuklear ke atas Tel Aviv dan Haifa? Apakah Israel akan menjadi korban yang diperlukan untuk mewajarkan pemusnahan Tehran? Kita difahamkan bahawa Israel mempunyai pejabat kerajaannya yang bergerak daripada Tel Aviv kepada Baitulmaqdis. Kalau Hezbollah boleh menyerang Tel Aviv, mereka mampu menghunjam Baitulmaqdis. Apakah ini sebahagian senario pasca perang nuklear di mana Baitulmaqdis akhirnya nanti menjadi pusat kerajaan dunia dan tidak lagi menjadi ibukota Negara "Yahudi"?

4) Pertanda lain yang menunjukkan Israel sengaja dirancang akan gagal seperti AS di Iraq. Peperangan ini tidak akan dimenanginya. Seperti yang pernah disebut oleh pihak lain, tidak ada sasaran yang berpijak di bumi nyata. Hezbollah sedang diancam tetapi bukan akan dihapuskan. Presiden Iran Ahmadinejad pernah berkata: Israel "sudah pun menekan butang kemusnahan diri sendiri...... Mereka tidak akan mampu menyudahkan bisnes yang baru mereka mulakan."

5) Askar Israel mengadu betapa Hezbollah seakan-akan tahu tindakan mereka lebih awal lagi. Para komander mengadu mereka dinafikan tenaga askar yang secukupnya untuk tugas itu. Bukankah ini semacam biasa kita dengar? Ada laporan mencadangkan infrastruktur keselamatan Israel telah dicerobohi. Ketua Turus Tentera telah dimasukkan hospital mengadu menghidap sakit perut dan keletihan yang amat sangat.

6) Satu lagi pertanda nyata: Ada satu trak yang menuju ke Iran sarat mengandungi bahan radioaktif daripada Great Britain telah ditahan di Balkans. Britain menghantar barang ini ke Iran ketika mereka sepatutnya sama-sama mencuba menyekat program nuklear Iran?

Kitalah Barua Pak Turut Peperangan

Pakar catur pengawal Illuminati gunakan peperangan untuk menghancurkan negara, memusnahkan manusia untuk mengurangkan bilangannya. Peperangan Iraq dan Lubnan adalah dirancang untuk melupuskan AS dan Israel dan memasyhurkan "perang ketamadunan" yang palsu. Berapa lama lagi Israel, Yahudi.... dan Amerika akan tertipu oleh pemikiran taksub berunsur "hak-negara - saya ataupun bukan:". Hanya kerana kita memanggil mereka "pengganas" tidak semestinya mereka jadi begitu. Panggilan seperti ini adalah satu alasan yang mudah untuk memperlekeh orang yang kita mahu hamba-abdikan. Israel dan AS mengamalkan keganasan-negara. Para pemimpin kita sengaja menyorokkan kisah 9-11.

Kisah itu adalah milik "Order of The Illuminati" yang sudah berusia 230 tahun. Matlamat konspirasi itu ialah menghapuskan tamadun barat dan mengambil tempat Tuhan.

Israel sebagai sebuah negara telah diwujudkan oleh Illuminati. Orang Yahudi telah dikorbankan untuk mewajarkan kelahirannya dan akan terus dikorbankan sekali lagi untuk membina "Timur Tengah Baru". Besar kemungkinannya sekali lagi orang Yahudi akan menerima tohmahan bagi pihak Illuminati, dan akan dikorbankan untuk New World Order.

Baru-baru ini pelakon Hollywood Illuminist Mel Gibson telah mencerca dengan menggunakan kata-kata anti Semitik dengan menyebut "semua peperangan adalah dicetuskan oleh Yahudi." Kata-kata itu mendapat liputan akhbar merata dunia dan dijadikan tajuk besar Drudge Report. Satu pusat masyarakat Yahudi di Seattle telah diserang pada hari Jumaat membunuh seorang wanita dan mencederakan tiga orang lagi.

Orang Yahudi amat mudah diperkotak-katik kerana mereka telah diajar bahawa orang yang membenci mereka tanpa sebab dan mereka mesti "mempertahankan diri sendiri" (dengan menyerang balas) ataupun menghadapi kepupusan. Ini merupakan cadangan yang memuaskan diri sendiri. Malahan anjing pun tidak akan membenci sesuatu tanpa sebab. Yahudi dibenci kerana ramai yang sudah menjadi bidak kaum Illuminati. Sebagai contoh mereka menjadi tulang belakang Komunisme dan semua pergerakan revolusi (menukar haluan tamadun). Bahaya paling besar menghantui mereka ialah terletak kepada peranan mereka sebagai bidak Illuminati. Negara Arab sudah pun menerima Israel dengan sempadannya pada 1967.

Inilah yang tertulis untuk kanak-kanak di kedua-dua pihak. Ia telah ditulis untuk perhatian anak-anak muda yang berani, baik dan bijaksana yang akan saling berbunuh-bunuhan tanpa hentinya. Musuh sebenar ialah kerajaan anda yang sudah dihamba-adbdikan. Sampai bila anda akan menjadi alat peperangan: Apakah kita tidak mencintai kanak-kanak?

Anak lelaki dan anak perempuan kita? Bagaimana dengan nyawa kita? Apakah kita begitu naïf sehingga sanggup membuang diri menjunam dalam gaung sebaik mereka mengulangi mantera "mereka mahu menghancurkan kita," "kita ada kuasa dan hak mempertahankan diri," "tamadun sedang diserang" dan sebagainya?

Apakah kita begitu dunggu seumur hidup? Semua peperangan adalah cetusan satu aliran syaitan yang sungguh perkasa yang mahu menjahanamkan insani dan menghamba-abdikan manusia.. Marilah kita tolak peperangan dan selamatkan diri kita.

Henry Makow is the author of A Long Way to go for a Date. He received his Ph.D. in English Literature from the Universiti of Toronto. He welcomes your feedback and ideas at: henry@savethemales.ca

Terjemahan MT-SPAR - 01.08.2006 (suntingan M@RHAEN - Emel: marhaen@gmail.com / reformasi@gmail.com )
posted by jasindaily online @ 6:12 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
DPPKJASIN

Name: jasindaily online
Home: Jasin, Melaka, Malaysia
About Me: Di bangunkan pada bulan April 2005
See my complete profile
CORETAN YANG LALU
ARKIB JASNIDAILY
POWERED BY

Free Blogger Templates

BLOGGER

© 2005 Info Template by Isnaini Dot Com